“The Rebound” (2009, reg. Bart Freundlich) este povestea unei femei de 40 de ani Sandy (Catherine Zeta-Jones) care dupa ce descopera ca sotul o insala pleaca in New York, pentru a incepe o noua viata.  Acolo va trece peste toate dificultatile vietii de mama singura, va intalni o noua iubire, va fi complexata de diferenta de varsta dintre ea si Aram (Justin Bartha) dar in cele din urma vor ramane impreuna.

Filmul nu mi-a placut mai deloc, in schimb copiii ei au fost geniali. Cred ca ei fac tot filmul cu intrebarile lor pertinente. De asemenea ce m-a atras la film, initial, a  fost actrita si de aceea am vrut sa il vad. Dar cred ca e printre cele mai proaste roluri interprete de Catherine Zeta-Jones sau poate eram eu obisnuita cu interpretarea ei geniala din “Chicago”. Tipul trebuia sa interpreteze rolul unui naiv, care e innebunit dupa copii, dar de asemena ranit in dragoste, care vine dupa o relatie total nereusita. Dar parca ii mai trebuia ceva personajului. Era prea dar prea bleg. Adica, serios la 25 de ani mai stai cu ai tai?!

Daca nu aveti ce face va recomand filmul. Eu am fost dezamagita.

