Eu detest musicalurile. Nu imi plac pur si simplu. Acesta e al doilea pe care l-am vazut si cu siguranta mi-am schimbat parerea despre acest gen de filme.

“Chicago” este povestea a doua femei, ambele acuzate de crima. Roxie Hart (Renée Zellweger) pentru uciderea celui care i-a promis ca o va face celebra dar care nu voia decat sa se culce cu ea, si Velma Kelly (Catherine Zeta-Jones) pentru uciderea surorii si a sotului sau. Ce au in comun? Acelasi avocat, Billy Flynn (Richard Gere), un om lipsit de scrupule care face din procese un adevarat circ, totul pentru a castiga. Sfarsitul? Oarecum previzibil dar totusi minunat.

Muzica face din acest film unul genial. Se muleaza perfect pe poveste, coregrafiile sunt foarte inspirate iar actorii sunt pusi in niste posturi in care eu una, nu credeam ca am sa ii vad vreaodata.  Adica acelasi Richard Gere din “Pretty woman” dansand step? No way.

Mi-a placut enorm filmul si l-as mai revedea de o mie de ori si tot nu m-as plictisi.

