Sa spunem ca nu sunt eu fana a filmelor de razboi (nu ca as fi vazut multe) si din cauza asta am cascat mai tot timpul in cele doua ore si ceva. Sau sa spunem ca am ceva cu filmele de la Academy Awards de anul acesta, care nu au fost alese dupa care e cel mai bun, ci care e cel mai plictisitor (desi au fost unele care nu m-au plictisit, dar nici in categoria “bune” nu le-as putea include).

Revenind la subiectul nostru. Nu stiu ce a mai facut domnisoara Bigelow si nici nu cred ca am de gand sa mai vad ceva de ea la cat de mult m-a plictisit. Filmul are nominalizare pentru Best Picture. De ce? Pai, povestea e in felul urmator: o echipa de soldati genisti americani sunt in Irak si se confrunta cu problemele normale pentru ei (doar d-aia sunt genisti). Multi vorbesc de suspansul filmului, suspans care, dupa parerea mea, lipseste cu desavarsire.

Au mai multe nominalizari, printre care si pentru cel mai bun actor pentru Jeremy Renner. Renner l-a interpretat pe nenea personaj principal care purta costumul ala antibombe sau ceva in genul si de care se dezbraca mereu ca sa faca el pe eroul.

Si am gasit si un review pe imdb facut de un soldat din Irak care a lucrat cu chestii in genul si vorbeste despre toate chestiile gresite pe care le fac aia in film. S-au informat bine, nu? Oh, si tipul incheie haios cu “I am glad I saw this on a $2 burned Haji copy. If I’d paid real money for this movie then I too would have a death-wish.

Nota mea: 1,72

