Da mă, monseur ăla e Jim Carrey (citit cu accent franţuzesc). Încă nu-mi vine să cred că el a jucat într-un film cu vampiri sau că eu m-am uitat la el. Am plâns, m-am exteriorizat într-un mod pozitiv şi în favoarea personajului nega pozitiv, dar mai mult am râs.

Povestea e cam aşea: Mark virgin. Robin nu se lasă uşor. Contesa da. Contesa are nevoie de tinereţe şi Mark i-o poate da. Mark are nevoie de … aşea, şi contesa i-o poate da. Se lupta alea între ele pentru el, între timp, Mark e muşcat de contesă exact în zona x-ulescu şi începe procesul de vampirizare. Nu e un film grozav, dar e comic în esenţa lui sau cel puţin aşa se încearcă a fi. Hai, doar e un film cu Jim Carrey.

Cliché e cuvântul pe care-l cauţi dacă vrei să-l vezi şi eşti un din ăla, cu Queen of the damned sau The addiction sau Nadja sau Vamp et cetera (ca mine).
Dar totuşi, sari peste (ca mine).
Look at the cute ’80s trailer (ca mine):

