Nu m-am mai uitat de mult la un film …dramatic. Bine, nu a fost tocmai dramatic dacă nu iau în considerare momentul când i-am văzut “chestia” lui Evan McGregor interpretându-l pe Kurt Wilde.

Filmul relatează povestea lui Brian Slade (jucat de Jonathan Rhys Meyers), un galm-rocker bisexual, personaj inspirat din viaţa lui David Bowie şi un pic Marc Bolan, care şi-a inscenat propria crimă, motiv pentru care  Arthur Stuart, jucat de Christian Bale, un fost-mare-fan-al-său şi actual reporter încearcă să dea de urmele lui.

În film mai apar şi Evan McGrergor, după cum am şi menţonat, iar personajul său, Kurt, fiind inspirat din viaţa lui Iggy Pop (şi poate un pic şi Lou Reed) care, la fel ca şi el, a fost supus terapiei cu elctro-şocuri de către părinţii lui pentru a scăpa de homosexualiatate.  El va fi motivul pentru care Slade va încerca să devină cunoscut, pentru a face o colaborare. O altă actriţă cunoscută, zic eu, care apare în film e Toni Collette, jucând-o pe soţia lui Slade.

Nu numai asta, dar filmul a fost inspirat şi din ideile de viaţă a lui Oscar Wilde (cel puţin, din câte am observat eu).

Muzica, bineînţeles, e superbă – e  şi motivul pentru care am ales să mă uit la acest film (genul meu de muzică şi ştiam de piese), pe lângă faptul că îi cunoşteam pe actori din moment ce i-am văzut în mai multe filme, şi am fost chiar surprinsă să îi văd pe cei de la Placebo în film, jucând rolul unei trupe, The Flaming Creatures.

Nu pot spune în final că e un grozăvescu filmul, dar de eşti fan al cuiva care a apărut în film e un must-see.

