Inainte sa va uitati la film trebuie sa va spun ca inainte de Les invasions barbares trebuie sa vedeti  Le Déclin de l’empire américain. Dar cum eu doar am fost interesant de Les invasions barbares si am vrut sa-l vad si sa nu ma interesez de el inainte, nu am stiut ca are si o prima parte.

Nu cred ca am pierd multe lucruri si va pot povesti macar pe scurt filmul.

Rémy e un batran bolnav de cancer. Sébastian, fiul lui cu care nu prea comunica, incearca sa ii faca minunate ultimele zile din viata. Ii aduna pe prietenii tatalui sau, care erau mai pe peste tot prin lume si se duc la o cabana langa un rau, unde discuta diferite lucruri.

Filmul, care e canadian (nu francez cum am crezut eu – daca ma interesam as fi stiut si asta inainte sa ma uit la el), este ironic si critica multe lucruri. Replicile sunt haioase, iar personajele frumos dezvoltate, iar pe langa toate acestea e profund si are mult sentiment.

Nota mea: 8,1

O sa incerc sa le vad si pe celelalte (dupa asta mai este unul, parca).

