Filmul este facut dupa cartea cu acelasi nume scrisa de Jane Austen. Cu toate ca am citit cartea acum mult timp, imi amintesc destul de multe pentru a putea afirma ca filmul este destul de departe de carte. Cea mai mare greseala sunt costumele. In carte, suntem undeva prin 1810 sau 1811, dar filmul uita acest amanunt si isi imbraca personajele in rochii pompoase si exagerate – dar ei se scuza spunand ca au avut buget mic. Well, I do not care!

Povestea este despre familia Bennet, care are cinci fete nemaritate. Doamna Bennet incearca disperata sa le gaseasca soti, si chiar atunci vin in oras Domnul Bingley, un gentlemen bogat si singur si Domnul Darcy.

Desi scoate multe din film, ramane o poveste romantica. Insa eu, enervata de greseala costumelor nu am fost atenta prea mult, insa am observat talentul actritei ce a interpretat-o pe Elizabeth, Greer Garson. Oh, well, that’s all folks.

Nota mea:  6,2.

