Dupa cate am citit pe IMDb, personajul principal nu este ca cel din carte, daaaar, avand in vedere ca eu nu am citit cartea nu o sa vorbesc despre asta.

Plot-ul pe scurt: Fanny Price, in varsta de 10 ani, este trimisa la familia Bertram, in Mansfield Park, deoarece familia ei era prea saraca. Aici Fanny traieste alaturi de copiii Bertram-ilor, dar se imprieteneste in special cu Edmund (Johnny Lee Miller – care interpreteaza dragut). Lumea creste, Fanny se indragosteste de Edmund si tot asa (va asteptati la asta, nu?). Pana la sfarsitul filmului se intampla tot felul de evenimente care se vor mai mult sau mai putin amuzante (surorile lui Edmund isi cauta soti, una isi inseala logodnicul and bla bla bla).

Mi s-a parut ca filmul vrea sa trateze mai multe teme si ca tot sare de la una la alta, fara nimic concret. Dar, oricum, costumele sunte destul de potrivite.

Nota mea: 6,95 – destul de mica avand in vedere ca nu m-a plictisit, dar am un sistem de a da nota si “ata ete”.

