Filmul este frumos si respecta povestea spre deosebire de cel din 1940. Ca sa le compar putin, filmele sunt foarte diferite: acesta le baga in seama si pe celelalte surori si pe prietena lui Lizzy; ce au in comun: esecul costumelor. Exagerez putin, greseala facut de filmul din 2005 nu se compara cu cea din ’40, dar totusi, nu respecta ci doar incearca sa faca ceva asemanator (Oita a gasit cauza: “sanii Keirei sunt cam inexistenti”), cu toate acestea filmul a fost nominalizat la Academy Awards pentru costume (lucru care scade si mai mult luciditatea si corectitudinea AA-ului in ochii mei).

Cum am mai zis, filmul urmareste povestea si are si replici din carte, printre care si favorita mea, spusa de Domnul Bennet: “Daca se mai prezinta cineva pentru Mary sau Kitty, pofteste-i la mine, ca de-abia am inceput sa ma obisnuiesc!

Nu-mi amintesc daca in celelalt am spus povestea, dar aici voi vorbi despre actori:

Elizabeth Bennet este interpretata de Keira Knightley si este o interpretare frumoasa, desi nu e la fel ca Lizzy pe care mi-am imaginat-o eu. Mi-a facut placere sa o intalnesc pe Carey Mulligan, care a interpretat-o pe Kitty Bennet, in acest film, cu toate ca intre Carey de atunci si ce am vazut in An Education e o mare diferenta – evolutie frumoasa.

Nota mea: 7,7

