Legaturi bolnavicioase a fost filmul care a deschis CINEFORUMul, festivalul de 9 saptamani 9 filme din orasul meu. Il cunosteam din cauza lui Tudor Chirila. Lumea care mi-a vorbit despre film, a facut-o pentru Chirila, tocmai de aceea nu m-am uitat la el pana acum. Am adunat pareri de la cei care au fost la prima seara de CINEFORUM si le voi pune la sfarsit, pana atunci the plot:

Alex se muta in chirie, dupa ce a stat un an in gunoiul din regie (rima neintentionata). Kiki, sau Cristina, sta pe scara cu ea. Cele doua se cunosc de mult, dar acum au ocazia sa petreaca si mai mult timp impreuna. Insa prietenia asta foarte apropiata a lor se transforma in ceva si mai aproape. Cand cele doua sunt in culmea fericirii, apare si Sandu, fratele lui Kiki, pentru a dezvalui legatura dintre el si sora sa.

M-a amuzat chestia asta de pe wiki: “Unlike other recent Romanian films, it is not a reflection on Romania’s communist or post-communist history; the country is merely a background for the different relationships.

Pareri CINEFORUM:

Alexandra: Nu i-am inteles mesajul. Finalul a fost brusc. Nu m-a impresionat, a fost mai jos de asteptarile mele.” Nota: 6,5

Alecs: “Nu are mesaj. Mi-a placut tipa care o interpreta pe Alex. Muzica mi-a placut, de asemenea. Tudor a jucat bine, dar e supraestimat jocul lui actoricesc. Cam plictisitor. Locatiile au fost tari.” Nota: 7

Oana: “Nu a fost cine stie ce, dar acceptabil. Mi-a placut cum a jucat Tudor. Isi merita titlul.” Nota: 7

Ruxi: “Nu i-am inteles prea bine mesajul. Actorii nu jucau foarte bine. Soundtrack-ul a fost dragut. Povestea este destul de interesanta, dar regizorul nu a stiut sa o transpuna pe “marele ecran”. Mi-au placut replicile babutei (am uitat cum o cheama).” Nota: 7

Diana: “Actorii au jucat bine. Nu are mesaj. Mi se pare bine facut pentru cand a fost facut. Tema nu este usor de tratat asa ca se intelege faptul ca filmul cam schiopateaza! Toata lumea se uita la film pentru Tudor.” Nota: 7,5

Catalin: “Mi-a placut cum a fost filmat. A avut unele replici amuzante. Sunetul “muci” – am inteles 75% din ce se vorbea. A fost plictisitor.” Nota 6. Partea cu sunetul e din cauza noastra, o sa incercam ca la urmatorul film sa se auda bine X_X.

Rosca: “Mi-a placut…” Nota: 7

Si parerea mea: Mi-a placut faza cu inceputul si sfarsitul identic (nu e cronologic, ci prezent-trecut-prezent). Subiectul a fost interesant, dar nu am fost impresionata de film. In ciuda laudelor aduse lui doar pentru Tudor, nu mi s-a parut exceptional modul lui de interpretare, Maria Popistasu (Kiki) mi s-a parut falsa in unele momente, dar Ioana Barbu (Alex) a jucat bine. Mi-au placut replicile cu gauri gen: “Mai, fetelor, asta e ora de dat gauri?”, “O sa plec pentru ca eu nu stiu sa dau gauri!”. Nota mea: 7,5 ( e asa mare pentru ca dau nota si pentru replici :3)

Nota (media notelor): 6, 94

