A tot umblat vestea pe blogul meu personal despre ideea pe care o am in legatura cu Les Films si readucerea lui la viata, desi acest a fost adus partial la viata de cel mai nou autor al nostru: Liviu. Felicitari, Liviu!

Revenind la ideea de care spuneam. M-am gandit sa propunem saptamanal (sau la doua saptamani, sau lunar – spuneti cum ati vrea timpul) o anumita tema, iar fiecare autor sa-si aleaga un film, doua, trei (nu e obligatoriu, cine poate si cine are timp avand in vedere ca mai toti suntem in ultimul an de liceu e de inteles ca nu prea exista timp X_X).

Ca sa nu ne incurcam cu filmele, fiecare dintre cei care doresc sa participe vor spune in comentarii filmul (sau filmele) despre care va scrie. Daca unul dintre filmele din arhiva este potrivit temei, mi se pare corect sa existe posibilitatea de a face inca un articol (mai multe puncte de vedere, mai interesant). Tema poate fi gen, actor, regizor, perioada de timp (gen filmele anilor 60 or i don’t know).

Okidoki, sper ca am lamurit despre ce e vorba. Daca nu, intrebati. Nu ma prea pricep la explicatii.

Si acum tema: pam-pam-ram-pam-paaaam…the musical film. Acuuum, cine ce film face?

Oh, si daca aveti idei de teme, propuuuneti :3. Mult spor!

