Dupa mine filmul asta a fost prea mult bagat in seama si nu este deloc ceea ce isi doreste sa fie. Din punctul meu de vedere si povestea este extrem de slaba. Bine, nu stiu de ce sunt atat de negativ in ceea ce priveste un asemenea film, nu stiu la ce trebuia sa ma astept insa a fost o experienta interesanta, nu am vazut foarte multe musicaluri si de aceea nu as vrea sa fac comparatii cu alte filme asemanatoare desi unii spun ca acest film ar fi doar o copie eu iau asta ca pe o simpla parere, dar nici eu nu am fost prea placut impresionat. O observatie importanta dupa mine ar fii aceea ca daca as fi fost italian nu as putea sa ma abtin din ras la acest film, pentru ca imi imaginez cum ar fi sa se faca un film cu actori romani care vorbesc engleza cu accent ciudat. Dar, ok, l-au facut in limba engleza pentru a se difuza in mai multe tari, pentru a fi mai comercial dar dupa mine daca ar fi fost in italiana ar fi avut un plus, nu te zgaria la ureche. Sincer, eu m-am saturat de musicaluri in care se foloseste genul “cabaret” de-asta nici nu m-am uitat la prea multe sau poate ca nu stiu eu de altele.

In acest film este vorba despre un regizor italian inconjurat de foarte multe femei care ii distrag atentia de la activitatea sa creatoare. Fiecare dintre cele 7 femei fiind introduse in film cu ajutorul unui numar de cabaret potrivit caracterului lor sau potrivit relatiei lor cu personajul principal. Insa nu stiu de ce, filmul nu se leaga, pare a fi compus din mai multe parti distincte alaturate fara armonie. Chiar as vrea sa gasesc plusuri acestui film dar in afara de distributie care chiar iti ia ochii, nu gasesc nimic bun nici daca as incerca sa exagerez in favoarea lui. Cat despre afis, dupa mine frizeaza nebunia celui care s-a jucat cu photoshop-ul, se vede clar cum toata lumea se uita in directii diferite, e o adevarata harababura de oameni.

Un film care promite ar fi acesta: Pina un musical cu dans contemporan in memoria colegrafei Pina Bausch decedata in 2009. Va fi lansat in acest an.

