Dupa parerea pe care am avuto la ultimul musical vazut am zis ca trebuie sa reconsider acest gen, si am gasit filmul perfect pentru a face asta se pare. In sfarsit un musical cu o poveste, cu invidii, cu ascensiune, cu dragoste si energie, dar mai ales cu muzica de foarte buna calitate, Ali (Christina Aguilera – Tough Lover ) fiind cea care a adus muzica live intr-un club de cabaret condus de Tess (Cher – Welcome to Burlesque). Eu nu sunt un mare fan al muzicii lui Christina Aguilera desi imi place voceai ei puternica, insa in acest film muzica a fost perfecta. Adevarul este ca nu stiu cine putea sa se potriveasc mai bine unui astfel de film in zilele noastre. Iar in ceea ce o priveste pe Cher, da, este o legenda. Deci cuplul este unul perfect pentru un musical bun pe care eu il recomand. L-am vazut a 2-a oara azi dimineata si nu mi s-a parut plictisitor acest lucru.

Povestea este destul de buna, o fata saraca pleaca din oraselul ei pentru a-si implinii idealurile. Ajunsa din intamplare in fata clubului Burlesque, intra din curiozitate si ramane uimita de acea atmosfera. Decide sa faca orice pentru a ajunge pe scena si cu ajutorul unui tanar chipes pe nume Jack care era barman si instrumentist ( care o gazduieste si de care se indragosteste – muzica vorbeste) reuseste sa intre in legatura cu Tess patroana clubului care dupa o auditie ( de dans ) ii ofera o sansa. Ali ii uimeste pe toti cand, dupa o reactie a invidiei pe care o produce, o colega i-a taiat sunetul, ea incepe sa cante live readucand speranta lui Tess al carei club era in pericol datorita unor datorii.

Muzica, cred ca toata lumea stie cine sunt Cher si Christina Aguilera, doua legende fiecare cu epoca ei amandoua avand in comun niste voci foarte puternice. Daca ascult o melodie de-a Aguilerei nu o pot opri sau pune pauza pana nu se termina, are darul asta de a te captiva cu ajutorul vocii si al mesajului, in acest film. Pe langa aceasta poveste, exista si o a doua pentru fiecare personaj, o poveste muzicala foarte bine construita si ea, cu momente de ascensiune de glorie si in final de decadere sau neincredere. In concluzie este un film bun pentru a te relaxa, il recomand.

