Acesta este un film foarte puternic. Nici nu realizezi cum intrii in jocul propus de poveste sau mai bine zis in paranoia cautarii unui numar legat strans de viata ta. Eu am intrat in joc si am sa va arat mai jos unde am ajuns.  Cea mi-a placut cel mai mult a fost descoperirea actorului Jim Carrey intr-o postura total noua intr-un film in care isi intrece pe departe conditia de actor de comedii. este unul dintre filmele pe care le domina de la inceput pana la sfarsit (lucru pe care il puteti remarca si in filmul Eternal Sunshine of the Spotless Mind). Este un thriller psihologic despre obsesia unui om care este bantuit de un numar intreaga lui viata. Si care isi descopera propriul trecut si vechia obsesie paranoica pentru numarul 23 dintr-o carte care pare al descrie complet, daruita de sotia lui. Toata viata lui ia o intorsatura dramatica atunci cand descoperind povestea cartii Walter devine atat de captivat incat este prins intr-un joc psihologic. Acest joc pare a avea efecte dezastruoase, punand atata viata lui cat si pe cea a membrilor familiei in pericol creindu-se astfel un mister extrem de greu de descifrat in prima faza. Intriga o reprezinta cautarea autorului cartii, care parea a stii prea multe despre viata sa personala, toti blamandu-l cand acesta sustine ca isi regaseste parti importante din trecut acolo tocmai ca toti ii ascundeau defapt adevarul pentru ca acesta sa il descopere singur.

Romanul, descrie un mister al unei crime reci care pare sa reflecte viata lui Walter in feluri sumbre si necontrolabile. Viata personajului principal al cartii, un detectiv cugetator Fingerling este plina de momente care evoca propria istorie a lui Walter. Cand lumea din carte incepe sa prinda viata, Walter este contagiat de un amanunt infricosator al cartii: obsesia lui Fingerling in ceea ce priveste puterea ascunsa a numarului 23.

Jim Carrey

Daca cineva m-ar pune sa ii spun un actor pe care eu il consider important in zilele noastre, nu as ezita sa il mentionez in primul rand pe Jim Carrey. Acesta este un actor complet, un actor care joaca le fel de bine si roluri in comedii ( este si un revolutionar al acestui gen dupa parerea mea) si roluri destul de grele in filme cu impact psihologic exterm de puternic. Pe langa activitatea de actor Jim incearca sa schimbe viata multor oameni cu ajutorul unei organizatii care se numeste Better U. Va las sa descoperiti mai multe despre el pe siteul lui oficial care este genial. Poza de mai sus este recenta si arata schimbarea lui de look la cei 49 de ani pe care ii are, mai multe poze si detalii aici. Urmatorul sau film se numeste Mr. Popper’s Penguins si pare a fi original ca de obicei:


Paranoia

Daca in acest film este vorba despre o paranoia acum este randul meu. Prima data o sa va arat a 23-a pagina din cartea pe care am primit-o de ziua mea care este pe 23  in care am subliniat fiecare al 23-lea cuvant:

Pentru inceput am remarcat undeva in josul paginii o parte de propozitie care incepe asa: “Avea unsprezece poate doisprezece ani, … “. 11+12=23. In al 2-lea rand am reusit sa leg o propozitie cu unele dintre cuvintele subliniate (groaza, a ramas, lui, rasuflarea, planetei ) si suna cam asa:  Groaza lui a ramas rasuflarea planetei. Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost: “A lui ? … a cui ?” ,pe urma mi-am dat seama  ca 2:3=0.6666666 si m-am speriat. 

Acum este ora 6:17 (6+17=23) si suntem pe data de 19.04 (19+4=23)

Numarul 23 a facut o noua victima… ON NU …acum este 6:23… gata…

