Nu stiu de ce dar a inceput sa nu ma mai atraga asa mult un film romantic, chiar daca este bun. Iar aici este clar ca vorbim despre un film bun cu foarte multa incarcatura emotionala. Aici se disting foarte clar doua tipuri diferite de a insela pe cineva precum si niste principii referitoare la relatii. Cele doua tipuri de infidelitate sunt: cea sufleteasca , care din punctul meu de vedere este cel mai greu de acceptat de catre partener acesta fiind de obicei foarte bine ascunse in spatele geloziei persoanei respective. Al 2-lea tip de infidelitate este cea trupeasca care este extrem de vinovata pentru ca eu cred ca se poate evita in cazul in care ai principiile personajelor din acest film, insa poate fi si o simpla curiozitate necesara pentru a realiza pe cine iubesti cu adevarat, chiar daca pare superficial.  Ce mi-a mai placut foarte mult a fost dialogul continuu dintre personaje care te facea sa fi mereu atent. Un film fara momente de tacere si plin de intrebari referitoare la relatii. Nu este cel mai bun film pe care l-am vazut insa am ramas placut impresionat.

Keira Knightley este actrita mea preferata si in acest film are un rol foarte bun care o avantajeaza, printre multe altele un alt film in care mi-a placut mai este si Never Let Me Go. Sam Worthington, personajul masculin il stim din rolul principal din Avatar, numai ca aici are un rol mult mai bun.

