Acesta chiar daca se doreste a fi un film fara limite, cum ne spune si titlul, din punctul meu de vedere este extrem de limitat in a pune probleme sau intrebari privitorului. Este genul de film comercial care te relaxeaza chiar daca actiunea este foarte alerta. Te face sa il vezi pana la capat cu entuziasm tocmai pentru ca totul se intampla foarte rapid si nu te lasa sa te plictisesti. Probabil ca actiunea foarte rapida se datoreaza rapiditatii cu care lucreaza creierul personajului principal dupa ce ia un drog sintetic care ii confera capacitatea de a-si folosii 100% din capacitatea creierului. Oricum asta este punctiul forte al filmului, ca nici nu stii cand trec 105 minute. Ce mi se pare insa ironic trecand peste asta este ca desi filmul abordeaza o tema de natura intelectuala, in nici un moment al filmului privitorul nu este incurajat sa isi foloseasca propria capacitate a creierului. Totul se ofera pe tava ca la un spectacol, iar acest lucru eu il consider nepotrivit unui asemenea film. Dar probabil ca nu asta a fost intentia regizorului, ci doar sa fie simplu si comercial, iar asta cred ca i-a reusit. De aceea eu nu pot sa consider acest film un esec ci pot doar sa zic ca tema nu a fost abordata cum ma asteptam eu dupa ce am vazut filme gen Pi si am descoperit un film gen inception.

Filmul, oricat am crede noi ca este adevarat, se bazeaza pe un mit. Se spune ca noi folosim doar 20% din capacitatea creierului. Ceea ce poate fi intr-o anumita masura plauzibil. Oricum o disctuie pe tema asta nu ar avea un sfarsit fara lucruri concrete. Am spus ca tema nu este abordata corect pentru ca nu cred ca un om care isi poate folosi in fiecare clipa capacitatile intelectuale la nivel maxim este doar mai concentrat asupra detaliilor acest fapt conferindu-i puteri de a anticipa si de a prevede viitorul apropiat. Acest lucru este foarte bine ascuns in spatele povestii cu drogul artificial ceea ce face filmul mult mai plauzibil.

Daca as fi ironic as spune ca acest film incurajeaza consumul de droguri in scopuri intelectuale. Prim urmare oricine consuma NZT se transforma in 30 de secunde intr-o mama omida cu un vocabular mai elevat. In film am vazut chiar si un camatar care dintr-o data ameninta in cuvinte elevate si se mira cat de limitat era vocabularul lui inainte sa ai acele pastile. Nu stiu ce sa spun, dar un film despre inteligenta artificiala, abordata asa, nu mi se pare foarte reusit.

Ce mi se pare si mai amuzant este ca am descoperit acest site si mai mult de atat, pe acest site am descoperit o pagina care ne spune daca acest drog este pentru noi sau nu.

