Chiar daca si mie Robert Pattinson mi se pare antipatic si mai antipatice imi sunt persoanele care il judeca doar pentru ca a jucat in Twilight, chiar nu este vina lui, asa este el, joaca la fel in toate filmele iar rolul de protector chiar il prinde. In acest film joaca un rol destul de bun pentru ca a avut de interpretat un personaj care il favorizeaza, nu am de ce sa fiu rau, chiar nu m-a deranjat, trecand peste antipatia mea. Pe de alta parte, un mare plus al filmului este impactul pe care o sa il aiba asupra celor care indragesc circul. Probabil ca o sa fie foarte socati cand o sa vada ca toata acea voie buna este doar o iluzie ce se spulbera dincolo de cortina circului. Eu consider ca acest fapt este singurul lucru realist al filmului. Dar stiti cum este, un film fara dragoste nu vinde. Poate ca doar daca arata o poveste din spatele circului, ce se petrece cu adevarata acolo, totul ar fi ramas realist, dar in acest mod a devenit inca un film la care te uiti si iti zici : “mda… inca o dragoste ca in filme… nimic nou…”

Eu chiar eram foarte entuziasmat cand am vazut trailerul prima oara si nu a fost exact ceea ce ma asteptam. Totusi este bine ca trailerul surprinde doar partile bune ale filmului. Viata circului prezentat in acest film este extraordinara, asta nu am cum sa neg, pentru asta si merita sa te uiti.

De remarcat este felul in care joaca Reese Witherspoon dar mai ales Christoph Waltz pe care il cunoastem din Inglourious Basterds. Pentru ei chiar merita sa te uiti. Nu vreau sa va spun mai multe despre poveste pentru ca este un film care merita vazut chiar daca este clasic dintr-un anumit punct de vedere. Totusi sa nu aveti asteptari extraordinare.

