Trebuie sa recunosc ca am aflat de acest film de la un comentariu “rautacios” la filmul Source Code de pe cinemagia in care se comparau cele doua filme, acesta fiind un exemplu de film mult mai bun ca Source Code iar eu trebuie sa ii dau dreptate cu aceasta ocazie. Distributia si povestea este geniala deci pentru mine, acesta a devenit cel mai reusit film SF pe care l-am vazut pana acum. Pe langa Bruce Willis care joaca poate cel mai bun rol, poate mai bun chiar si de cat cel din The Fifth Element, nu mi l-am imaginat niciodata pe Brad Pitt in rolul unui schizofrenic. Rolul acesta care cred ca este unul dintre primele sale roluri intr-un lung metraj este extrem de convingator, chiar il prinde foarte bine din punctul meu de vedere. Pana acum nu credeam in calitatea celor doi actori care pentru acea vreme chiar cred ca erau niste revelatii in aceasta lume.

Actiunea filmului se desfasoara in anul 2035 cand omernirea se confrunta cu extinctia din cauza unei maladii ciudate. Doar cativa au reusit sa scape. Singura sansa a omenirii era sa trimita unul dintre ei in trecut pentru a elucida misterul acestei maladii misterioase. La inceput se credea ca aceasta maladie a fost produsa si extinsa pe intreg globul de catre o armata numita “Twelve Monkeys” dar pana la final actiunea sufera foarte multe modificari.

Este un film foarte reusit care merita vazut, eu il recomand.

