Un film din categoria celor care te lasa pur si simplu fara cuvinte.Un film complicat, care te poate face la un moment dat sa renunti la el, insa, merita urmarit pena la capat. Acest film dovedeste ca mai sunt inca idei neexploatate in cinematografie. Mie cel putin mi-a creat impresia unui experiment cinematografic la care trebuie sa fi foarte atent sa nu pierzi firul unei actiuni si asa fara nici o logica de moment. Eu cred ca asta este un film care poate lua o simbolistica distincta fiecarui privitor. Este un film care expune niste idei complexe despre viata, care pe mine m-au intrigat si m-au facut curios in acelas timp. Nu am sa va spun nimic din continutul filmului pentru ca as strica tot farmecul iar asta este un film care trebuie vazut de toata lumea. Alte filme pe care eu le consider ca niste experimente datorita nepromovarii lor in contradictie cu continutul artistic extraordinar in afara de acesta mai sunt  The Lovely Bones sau The Fountain. Aceste trei filme, din punct de vedere scenografic, sunt cele mai complexe pe care le-am vazut pana acum.

Jared Leto un actor inca tanar face un rol extraordinar. Il mai puteti vedea in roluri la fel de bune si in Requiem for a dream sau Fight Club.